Jak správně propagovat svou firmu na internetu?
Nově vzniklé, ale i již zavedené firmy používají ke své propagaci řadu způsobů. Jedním z nich je bezesporu i webová stránka, která nabízí podrobné informace o nabízených službách a produktech, případně něco z historie firmy. Většina z nich nyní nabízí i internetový prodej, díky kterému mohou své zisky ještě navýšit. Jenže, co když na webovou stránku nepřijde tolik zákazníků, kolik bylo na začátku očekáváno. Je možné tuto skutečnost vůbec nějak ovlivnit?
- PPC reklama
Velmi často nově vzniklé webové stránky nemohou obstát s velkou konkurencí již zavedených a prosperujících webů. Algoritmus internetových vyhledávačů je nastaven tak, aby uživateli internetu jako první předkládal odkazy na webové stránky, které se zpravidla vyznačující vyšší návštěvností.
PPC reklama však může tuto skutečnost změnit. Tato reklama se totiž zpravidla objevuje hned mezi prvními výsledky vyhledávání. Je proto téměř nemožné jí přehlédnout. Jedná se vlastně o druh reklamy, kdy inzerent nemusí platit zprostředkování reklamy, ale jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. To má za výsledek vyšší efektivnost, cílení na správnou skupinu zákazníků, ale i finanční variabilitu. Inzerent si totiž může snadno sám určovat, kolik je ochoten za reklamu zaplatit. Výsledky jsou navíc velmi snadno měřitelné do pár minut od spuštění reklamy.
PPC reklama ale funguje dobře i za předpokladu, že se rozhodnete svůj business rozšířit o zahraniční klientelu. Vyzkoušejte například PPC reklamu Německo nebo PPC reklamu Anglie.
- SEO optimalizace pro vyhledávače
A pak tu máme seo neboli optimalizace pro vyhledávače. Weby, které projdou touto optimalizací, by se měly zobrazovat hned za placenou PPC reklamou. Aby měl web vyšší návštěvnost je zapotřebí ho plnit zajímavým obsahem, ale zároveň umět dobře pracovat s klíčovými slovy či využívat schopnost podpůrných článků.